»Tega bi si želeli že dolgo nazaj, saj zdaj vsaj lahko nekoliko predvidevamo, kaj in kdaj bo. Doslej smo namreč tavali v temi in je naenkrat v četrtek zvečer ali celo v petek popoldne iznenada priletela okrožnica, mi pa smo morali na čudežen način stvari do ponedeljka izpeljati tako, da so stvari že delovale.«
»Analiza bo osredotočena na identifikacijo otrok s posebnimi potrebami v sistemu glasbenega izobraževanja, popis možnosti prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v glasbenih šolah, usposobljenost strokovnih delavcev v glasbenem šolstvu za delo z otroki s posebnimi potrebami...«
»Vključevanje oddelkov otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole se je izkazalo za izjemno dobrodošlo, saj otroci tako lažje sprejemajo različnost.«
»Nikoli ne bi smela dopustiti, da so se šole za otroke s posebnimi potrebami zaprle za tako dolgo.«
»Če ne vemo, koliko otrok bo prišlo, koliko jih bodo pripeljali starši in do kdaj bodo v šoli, potem težko vse te stvari organiziramo v skladu z ukrepi, ki jih predpisuje stroka. Vendar so to bolj kot ne finese in terjajo dan ali dva organizacije.«
»Izkušnje so dobre, vsi smo veseli, da smo lahko spet v šolah. Začetno navdušenje se je poleglo, tako zdaj otroci v šolah normalno delajo.«
»Otroci so veseli, ko prihajajo v šolo. Prvi dan bo spoznavni, ker se že dolgo nismo videli.«
»Če to projiciramo, bomo čez 15, 20 let imeli v šolah veliko otrok s posebnimi potrebami.«
»Starši so se za vrnitev otrok v šolo odločili, ker so dobili uradno obvestilo šole, da bo učenec s težavami v vedenju tri tedne odsoten.«
»Cilj MOL-a je, da poleg Centra Janeza Levca, ki je specializirana šola za otroke s posebnimi potrebami, posamezne programe izvajajo tudi redne osnovne šole.«
»To traja že predolgo in otroci tega več ne zmorejo. Želimo si, da se vsaj še četrti in peti razredi vrnejo v šole, najbolje pa kar vsi, ker smo že vsi utrujeni.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju